چاقی

چاقی

برای لاغر شدن اول تست وارونگی شخصیتی را انجام دهید ! آیا واقعا میخواهید لاغر شوید یا با لاغر شدن احساس می کنید کسی از شما حساب نمی بره؟ وقتی سه بار در روز غذا میخوری و یک بار دستشویی میری یعنی دو بار از غذا را در بدن حبس کردی خوب چاق میشی !!چاقی از بیماری های احتباسی دربدن است و در طب سنتی اگر چربی زیاد باشد بلغمی و اگر عضلانی و گوشتی باشد هیکل ورزشکاری یعنی دموی است افراد صفراوی و سودایی ذاتا لاغر هستند اگر صفراوی چاق شود شبیه گلابی می شود .یعنی شکم و باسن بزرگ می شود و صورت و کلا بالا تنه لاغر است

پروتکل لاغری

1- برای درمان اول کمبود اکسیژن در بدن جبران شود بدن در زمانیکه اکسیژن برای سوختن غذا ندارد غذا را بصورت چربی ذخیره می کند و باعث ذخیره غذا در سلولها و افزایش چربی می شود تنفس عمیق شکمی بمدت نیم ساعت  سه بار در روز سبب سوخته شدن چربی بدون فعالیت بدنی بمیزان 18 کیلو در 6 ماه می شود و رعایت رژیم غذایی بر اساس گروه خونی و کم خوردن الزامی است تا پوست بدن چروکیده و بی ریخت نشود.

2- فعالیت بدنی که شامل حرکات ورزشی هوازی - بی هوازی- کششی - قدرتی - و تعادلی باشد بنابراین پیاده روی بتنهایی ورزش نیست حداقل ورزش برای آقایان 11 دقیقه و برای خانم ها 12 دقیقه بر اساس برنامه بی ایکس 5 و بی ایکس ده نیروی هوایی کانادا که در کتاب بدن ورزیده و توانا توضیح دادم است.

3- تمام غذاهای خیلی مفید بر اساس گروه خونی و مصرف مصلحات غذایی و کم خوردن و در حین غذا خوردن تنفس عمیق شکمی بکشید و رعایت آداب غذا خوردن در جلوگیری از چاقی بسیار موثر است.

4- خیلی ها در مواقعی که عصبی هستند و مشکلی دارند شروع به پر خوری می کنند برای جلوگیری از استرس تنفس عمیق بکشید و به مبحث کنترل استرس رجوع شود.

5- افرادی که فعلا چاق هستند و قصد لاغر شدن دارند علاوه بر موارد بالا نیاز به پاکسازی بدن در مبحث فشار خون دارند

6- رژیم پاکسازی با میوه مثلا انگور ابتدا یک وعده غذایی از سه وعده اصلی غذا و بعدا دو وعده غذایی از رژیم انگور استفاده شود برای تغییر رژیم غذایی سریع اقدام نکنید.

7- مصرف داروهای لاغر کننده و ورزش سنگین توصیه نمی شود به مبحث بالانس غذایی مراجعه کنید و پاکسازی بدن در مبحث فشار خون رجوع شود.

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نویسنده کتاب غذا بخوریم - بدن ورزیده و توانا- مزاج شناسی وخودشناسی درد- اصوات شفابخش- کمبودها و علائم بیماری ها- پزشک عمومی و علاقه مند به طب سنتی و آشنابه طب هومئوپاتی و طب سوزنی و طب ایرانی و طب گیاهی چینی -درمان با تغییر غذا و داروهای گیاهی و به نسبت کمتر داروی شیمیایی

آخرین مطلب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی